גני תקווה: בעלי קרקעות פרסמו מכרזים לבניית מאות יח"ד ושטחי מסחר

מאות בעלי קרקע פרטית בשטח תוכנית "לב הבקעה" שפורסמה לאחרונה בצפון גני תקווה, פרסמו לאחרונה ארבעה מכרזים ליזמים, לקידום עסקאות קומבינציה בהיקף של כ-400 יח"ד. לאחרונה אישרה הוועדה המקומית תוכנית למתחם מעורב שימושים בשטח במסגרתו ייבנו כ- 1,200 דירות וכ- 250 אלף מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר

שיתוף הכתבה
עוה"ד נעמה שיף ושמואל שוב על רקע גני תקווה (Itamar Photo, סקייפרו)עוה"ד נעמה שיף ושמואל שוב על רקע גני תקווה (Itamar Photo, סקייפרו)

מאות בעלי קרקע פרטית במתחם "לב הבקעה" שבצפון גני תקווה, עורכים בימים אלו מכרזים עבור יזמים, לטובת ביצוע עסקאות קומבינציה לבניית הפרויקטים הראשונים במתחם. בסך הכול התפרסמו עד כה ארבעה מכרזים לבניית שמונה בניינים הכוללים כ-400 יחידות דיור. על פי המכרזים, מחויבים היזמים לבנות בנוסף לדירות גם את שטחי המסחר, בהתאם לתב"ע המאושרת. במסגרת הסכמי הקומבינציה, יוקצו לכל אחד מהבעלים אחוז מסוים מהדירות ומשטחי המסחר, בהתאם לשיעור הבעלות של כל אחד מהבעלים במקרקעין.

אתמול פורסם כי בסוף חודש יולי אישרה הוועדה המקומית גני תקווה למתן תוקף את התוכנית המפורטת של מתחם 2 בשכונת "לב הבקעה" בעיר. מדובר בתוכנית איחוד וחלוקה במתחם מעורב שימושים חדש בצפון העיר, במסגרתו ייבנו כ- 1,200 דירות בבנייה מרקמית רוויה משולבת בבנייה גבוהה, וכ- 250 אלף מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר.

שטח התוכנית מתפרש על פני 270 דונם, ולצד הדירות ואזורי המסחר והתעסוקה, היא צפויה לכלול 43 דונם לטובת מוסדות ציבור ו-38 דונם לשטחים פתוחים. הדירות ייבנו במבני מגורים בני 24-8 קומות.

עוה"ד שמואל שוב ונעמה שיף ממשרד שוב ושות', המייצגים חלק גדול מבעלי הקרקעות הפרטיים בשכונה החדשה, מציינים כי מדובר בקרקעות שהיו בעבר קרקעות חקלאיות. לדבריהם, "במהלך השנים האחרונות המשרד ייצג את בעלי הקרקעות בהליך שינוי הייעוד של הקרקע מקרקע חקלאית לקרקע עם ייעוד מגורים מסחר ותעסוקה ולאחר שאושרה התוכנית המתארית של השכונה, פעל המשרד לאיגוד בעלי הקרקע לקבוצות, ובשיתוף פעולה עם הוועדה המקומית פעל להקצאת זכויות לכל קבוצה במגרשים הקיימים. המשמעות היא שכעת כל קבוצת בעלים שקיבלה יחד זכויות לבנייה במגרש ספציפי יכולה להתקשר עם יזם בעסקת קומבינציה במסגרתה הבעלים יקבלו שיעור גבוה של דירות מוכנות בפרויקט והיזמים יוכלו למכור את יתרת הדירות בשוק החופשי".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גני תקווהעו"ד שמואל שובנעמה שיףעסקאות קומבינציה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...