מכת השב"חים נמשכת: צפו בשב"ח נתפס באתר בנייה בת"א באמצעות רחפן

לוחמי יס"מ ביצעו שלשום פעילות יזומה באתרי בנייה והבחינו בחשוד שטיפס על גג בניין ברחוב הירקון. הלוחמים, בהכוונת רחפן, עלו על גג הבניין ועצרו את החשוד, בן 29 מיו"ש. במהלך הפעילות נעצרו 2 שב"חים נוספים והמעסיק שלהם, תושב אום אל פאחם. מתחילת השנה נעצרו 15 אלף שב"חים, וע"פ הערכות יש בארץ 25 אלף שב"חים ללא רישיון

שיתוף הכתבה
שב"ח נתפס באתר בנייה (צילום רחפן: משטרת ישראל)שב"ח נתפס באתר בנייה (צילום רחפן: משטרת ישראל)

במהלך פעילות משטרתית ממוקדת של לוחמי יס"מ במשטרת מחוז תל אביב, נעצר שלשום (ב') שוהה בלתי חוקי (שב"ח) באתר בנייה באמצעות רחפן. מהמשטרה נמסר שהוא ניסה להסתתר על גג הבניין, שנמצא  ברחוב הירקון תל אביב. 

לצפייה בלכידת השב"ח באמצעות רחפן: 

לוחמי יס"מ של משטרת מחוז תל אביב ביצעו שלשום בבוקר פעילות יזומה ממוקדת במרכז תל אביב באזור של אתרי בניה, בהם קיים חשש להעסקת או הלנת שוהים בלתי חוקיים. במהלך הפעילות תוך שימוש ברחפן הבחינו שוטרי היס"מ בחשוד שטיפס על גג הבניין ברחוב ולאחר שהבחין בשוטרים ניסה להסתתר מהם. לוחמי היס"מ, בהכוונת הרחפן, עלו על גג הבניין, חתרו למגע ועצרו את החשוד, בן 29, תושב יהודה ושומרון. 

במהלך הפעילות נעצרו 2 שוהים בלתי חוקים נוספים בשנות ה30, תושבי יו"ש ומעסיק שלהם בן 26, תושב אום אל פאחם. העצורים הועברו לחקירה במשטרת לב תל אביב.

מהמשטרה נמסר כי  " קבלנים ואזרחים המעסיקים תושבי שטחים ללא היתר שהייה ועבודה מסכנים הן את עצמם והן את הציבור הישראלי כולו, הן בהיבט הביטחוני והן בהיבט הפלילי. משטרת ישראל מבצעת כל העת מבצעי אכיפה לאיתור ומעצר שוהים בלתי חוקיים, מעסיקים, מסיעים ומלינים. פעילות המשטרה נועדה בראש ובראשונה לצמצם את פעילות הפח״ע כמו גם את הפעילות הפלילית".

כפי שפורסם במרכז הנדל"ן, במג"ב מציינים שמתחילת השנה עצרו 15 אלף שב"חים ובענף השיפוצים מעריכים שיש בארץ 25 אלף שב"חים ללא רישיון. אחת הבעיות היא שאף שמאז תחילת המלחמה ב-7 באוקטובר נאסר על פלסטינים תושבי יו"ש להיכנס לישראל, רישיונם מחודש והם מציגים רישיונות בתוקף. חלק מהקבלנים שאיבדו את כוח האדם העיקרי שלהם מסתכנים ומעסיקים שב"חים, על אף הסכנות הכרוכות בכך.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שב"חיםעובדי ענף הבינויפועלי בנייןפועלים פלסטיניםאתר בנייה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...