ב-80 אלף שקל למ"ר: קבוצת נחמיאס מכרה 30 דירות בשדה דב ב"מכירה שקטה" תמורת 150 מלש"ח

נחמיאס מכרה ב-6 החודשים הראשונים של השנה 150 יח"ד, בתמורה לכ-600 מלש"ח. בפריסייל מוקדם למקורבים נמכרו דירות בקרקע בשדה דב בו זכתה החברה במכרז רמ"י. בין הדירות שנמכרו - מיני פנטהאוז בשטח 260 מ"ר בקומה 31 מתוך 34, בתמורה ל-26 מלש"ח

שיתוף הכתבה
קלוד נחמיאס ויהב פינקלשטיין, על רקע הדמיה של הפרויקט בשדה דב (קבוצת נחמיאס, אדריכל אבנר ישר) קלוד נחמיאס ויהב פינקלשטיין, על רקע הדמיה של הפרויקט בשדה דב (קבוצת נחמיאס, אדריכל אבנר ישר)

קבוצת נחמיאס מכרה בששת החודשים הראשונים של 2024, 150 יחידות דיור, בתמורה לכ-600 מיליון שקל. הדירות נמכרו על אף המלחמה וסביבת הריבית הגבוהה, ב-10 פרויקטים של החברה ברחבי הארץ, בהם באשקלון, אשדוד, גדרה, גבעת שמואל ושדה דב. החברה יוזמת, מתכננת ומקימה 16 פרויקטים בשלבים שונים, מתוכם 1,740 יחידות דיור מצויות כיום בשיווק. 

בין הדירות ששווקו מכרה קבוצת נחמיאס , בפריסייל מוקדם למקורבים, 30 דירות בקרקע בשדה דב שבה זכתה לפני כשנתיים במכרז של רמ"י ל-337 דירות, במתחם בין הרחובות ש"י עגנון ולוי אשכול. את 30 הדירות בפרויקט מכרה בתמורה לכ-150 מיליון שקל. הפרויקט כולל דירות בנות 2-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, שייבנו במגדל המתנשא לגובה של 34 קומות ומגדלון נוסף בן 15 קומות, המחוברים ל-2 מבנים מרקמיים בני 7 ו-9 קומות.

הפרויקט יכלול בריכת שחיה, חדר כושר, חדרי פילאטיס, ספינינג ועוד, בנוסף לחנויות בקומת הקרקע בשטח כולל של כ- 818 מ"ר. ברבעון הקרוב תצא החברה בשיווק רשמי של הפרויקט. בכך היא מצטרפת לאביסרור שהודיעה על פריסייל למעל 400 דירות במרץ השנה ולישראל קנדה שכבר מכרה כ-200 דירות בפרויקט ריינבו.

בין הדירות שנמכרו בפרויקט, נמכרה דירת מיני פנטהאוז בשטח של 260 מ"ר בקומה 31 מתוך 34, בתמורה ל-26 מיליון שקל. מחירי הדירות בפרויקט נעים סביב 80,000 שקל למ"ר. השיווק לדירות בשדה דב החל במהלך הרבעון הראשון של 2024.

יהב פינקלשטיין, מנכ"ל הקבוצה, מספר למרכז הנדל"ן על השיווק בשדה דב: "הדירות הקטנות שנמכרו הן בשטח 51-52 מ"ר, של 2 חדרים, ודירות 3 חדרים באזור 70 מ"ר. האנשים שקונים הם קודם כול חברים ומשפחה או אנשים שהשאירו לידים כשפורסמה הזכייה. את הפנטהאוז הגדול קנתה משפחה מצרפת. לפי ניתוח שלנו חצי הם משקיעים וחצי קונים למגורים. חוץ מהדירות שנמכרו יש גם זיכרון דברים ודירות בתהליך מכירה. אצל רוב הקונים זו לא דירה ראשונה"

ביוני האחרון מונה עו"ד רן ברא"זְ לכונס נכסים למגרש, בעקבות בקשת פירוק של נחמיאס עצמו ואחרים המחזיקים בכ-80% מהזכויות, נגד מעל 120 מחזיקים נוספים, בהם עיריית ת"א. בקרוב ייצא מכרז על הקרקע. על כך אומר פינקלשטיין: "אנחנו מוכרים את הזכויות שלנו בקרקע במושע, הנחת המוצא שאנחנו נקבל את הקרקע. בקרקע במושע זה מקובל לשווק, במיוחד כשאנחנו מחזיקים 80%. כרגע השמאים שמינה הכונס עורכים את השומה על הקרקע, בעוד כחודש להערכתנו ייצא המכרז והוא יסתיים עד סוף השנה".

קלוד נחמיאס, בעלי קבוצת נחמיאס : "עוד לא יצאנו לשיווק הרשמי בשדה דב, וכבר מכרנו דירות בתמורה ל- 150 מיליון שקל. העלייה המשמעותית במכירות שאנו חווים באה לידי ביטוי בכל הפרויקטים שלנו ברחבי הארץ, זאת על אף המצב הביטחוני וסביבת הריבית הגבוהה, לרבות באשקלון ואשדוד. הפרויקטים והשכונות האיכותיות שאנו מקימים, נותנים מענה לקהל לקוחות מגוון. בסך הכל, אנו צפויים להגיע עד סוף השנה ל-13 פרויקטים בשיווק, עם 2,150 יח"ד ומעל ל- 13,000 מ"ר מסחר ומשרדים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת נחמיאסשדה דבקלוד נחמיאס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...