גפן מגורים של צחי אבו במו"מ לרכישת חברת התחדשות ופרויקטים בהיקף של כ-16 אלף יח"ד

גפן מגורים בוחנת רכישת חברת התחדשות עירונית פרטית, לה תוכניות ל-9,400 יח"ד ב-37 פרויקטים. בנוסף בוחנת גפן רכישת 8 פרויקטי התחדשות מקבוצת אבו יחיאל שבשליטת בעל השליטה צחי אבו, שבמסגרתם צפויות להיבנות כ-6,400 יח"ד

שיתוף הכתבה
צחי אבו (יובל אליאס)צחי אבו (יובל אליאס)

גפן מגורים והתחדשות, בשליטת צחי אבו, דיווחה היום (א') לבורסה כי היא בוחנת רכישה של חברת התחדשות עירונית פרטית לה תוכניות ל-9,400 יחידות דיור ב-37 פרויקטים. בנוסף בוחנת גפן מגורים רכישתם של 8 פרויקטי התחדשות עירונית מקבוצת אבו יחיאל, שבשליטת בעל השליטה צחי אבו, שבמסגרתם צפויות להיבנות כ-6,400 יח"ד חדשות. 

לחברה הפרטית אותה גפן מגורים מעוניינת לרכוש, תוכניות ל-9,400 יחידות דיור ב-37 פרויקטים, חלקם עם שותפים. מתוך הדירות הנ"ל כ-7,400 יחידות לשיווק, וחלקה של החברה הפרטית הוא 3,000 יחידות דיור. כמו כן תבחן גפן את רכישתם של 8 פרויקטי התחדשות עירונית מקבוצת אבו יחיאל, שבשליטת בעל השליטה צחי אבו, שבמסגרתם צפויות להיבנות כ-6,400 יח"ד חדשות (חלקם עם שותפים), מתוכן כ-5,000 יח"ד לשיווק. חלקה של קבוצת אבו יחיאל הינו כ-2,200 יח"ד לשיווק.

אם העסקאות יצאו לפועל, לדברי החברה, היא צפויה למצב את החברה כאחת הבולטות בישראל בתחומה עם מעורבות בכ-70 פרויקטי התחדשות עירונית הכוללים כ-26 אלף יח"ד חדשות לבנייה (חלקם כאמור עם שותפים) מתוכן כ-20 אלף יח"ד לשיווק, חלקה הצפוי של החברה כ-10,000 יח"ד לשיווק.

בחינת כלל העסקאות תבוצע על ידי דירקטורים חיצוניים ובלתי תלויי: אביעד פרידמן (52), לשעבר מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון וחבר הנהלת רשות מקרקעי ישראל , ששימש במשך 26 שנים במגוון תפקידי ניהול בכירים במגזר הפרטי והציבורי עם התמחות בתחומים חשבונאיים ופיננסיים; ומיקי בר-חיים (69), דירקטור חיצוני במנורה מבטחים ובדמרי בניה ופיתוח, ששימש, בין היתר, כראש מערך הבנייה והנדל"ן בבנק לאומי וחבר הנהלת הבנק בארה"ב. כמו כן שימש בר-חיים כמנכ"ל קבוצת גזית גלוב ויו"ר דירקטוריון אלבר. 

בשנה שעברה גפן מגורים רכשה תמורת 15 מיליון שקל חברות התחדשות הפועלות באשקלון ובמרכז תמורת 15 מיליון שקל, שהניבו לה 6,000 יח"ד. בנוסף רכשה עם תדהר פרויקט פינוי בינוי ל–2,700 דירות בחדרה, ורכשה את השליטה באדלר את שכטר תמורת 20 מיליון שקל. 

נכון להיום, לגפן פורטפוליו של 25 פרויקטים הכוללים כ-10,000 יח"ד חדשות (חלקם עם שותפים) בשלבי תכנון שונים, מתוכן כ-8,000 יח"ד לשיווק, חלקה של גפן עומד על כ-4,300 יח"ד לשיווק. כפי שדווח בעבר ההכנסות הצפויות מפרויקטים אשר צפויים לצאת לשיווק בשלוש השנים הקרובות עומדות על כ-1.5 מיליארד שקל (חלק החברה הינו כ-800 מיליון שקל), ואילו הרווח הגולמי המשוער עומד על כ-383 מיליון ש"ח (חלק החברה הינו כ- 200 מיליוני ש"ח).

מנכ"ל גפן מגורים והתחדשות, משה קורן, מסר: "אם יאושר, המהלך ישתלב באסטרטגיית הצמיחה של החברה ויאפשר הגעה לפורטפוליו נכסים רחב בתוך פרק זמן קצר. כחברה בצמיחה, אנו מסתכלים קדימה ליצירת שיתופי פעולה עסקיים עם שותפים אסטרטגיים הפועלים בתחום ההתחדשות העירונית ברחבי הארץ, אשר יערך והיצע איכותי של דירות לציבור בישראל וכן ליצירת ערך לכלל בעלי המניות של גפן".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גפן מגוריםצחי אבוהתחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...