לפי שווי של 175 מלש"ח: דלק נכסים רוכשת משפונדר פדלון 50% ממרכז מסחרי בכפר יונה

הפרויקט שממוקם בשכונת שרונה בכפר יונה נמצא בהקמה וצפוי להסתיים תוך שנתיים. הוא כולל 300 חניות ו-10,000 מ"ר על שתי קומות מסחר. המוכרת צופה כי ה-NOI השנתי יגיע לכ-17-18 מלש"ח שישקפו שווי של כ-230 מלש"ח

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט טריו שרונה (שארפן)הדמיה של פרויקט טריו שרונה (שארפן)

דלק נכסים שבשליטת להב אל.אר, רוכשת מקבוצת שפונדר פדלון 50% מפרויקט מסחרי שכונתי מניב בכפר יונה לפי שווי של כ-175 מיליון שקל, כך על פי הודעה שנמסרה הבוקר (ב') לבורסה לניירות ערך. העסקה מגלמת תשואת NOI של כ-8% ותשואה להון העצמי של כ-13.6%. המוכרות צופות כי ה-NOI השנתי יגיע לסך של כ-17-18 מיליון שקל שישקפו שווי של כ-230 מיליון שקל. 

הפרויקט, "טריו שרונה" ממוקם בשכונת שרונה בכפר יונה הנמצאת בקרבת כביש 6 וכביש 4. הפרויקט נמצא בשלבי הקמה, עם צפי סיום בתוך 24 חודשים. הפרויקט כולל שתי קומות מסחר בהיקף של כ-10,000 מ"ר וכ- 300 חניות. תמהיל השוכרים מגוון וכולל את תלם מרקט (סופרמרקט), BE פארם, זול סטוק, ארקפה, מסעדת רפאלו, ליפט (חדר כושר), משחקיה ושוכרים נוספים. 

המרכז המסחרי מהווה חלק מקומפלקס בעירוב שימושים הכולל בנוסף בניין מגורים של 54 יח"ד וכן שלוש קומות משרדים בשטח של כ-2,500 מ"ר אשר לא כלולים בעסקה, ונמכרו לצדדים שלישיים (יחידות המשרדים נמכרו למשתמשים סופיים). 

את חברת דלק נכסים ייצגו בעסקה עו''ד יגאל דורון ויונית גוב ושיר מן ממשרד AYR - עמר רייטר ז'אן  שוכטוביץ ושות'.  את קבוצת שפונדר פדלון ייצגו בעסקה עוה"ד רותם בלושטיין וקובי אורן משרד עורכי הדין קובי אורן

פליקס שופמן, מנכ"ל דלק נכסים: "במסגרת המדיניות והאסטרטגיה של החברה לפיתוח מרכזי קניות שכונתיים, ולאחר זיהוי וניתוח הפוטנציאל הנדל"ני הקיים במרכז השכונה החדשה בכפר יונה, ניתוח איכות השוכרים המשרתים את צורכי האוכלוסייה ופוטנציאל השבחה וצמיחה וכן השותפות עם שפונדר פדלון , החליטה החברה להיכנס לפרויקט הנ"ל". 

רועי פדלון, מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת שפונדר פדלון : "אנו רואים בחברת דלק נכסים שותף אסטרטגי עם ניסיון מוכח בניהול קניונים ומרכזי קניות. כבר היום פרויקט טריו שרונה הוא סיפור הצלחה עם חוזים חתומים בהיקף של 70% מכלל הפרויקט, ביניהם חברות בולטות במשק המהוות עוגנים מסחריים בולטים לפרויקט". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דלק נכסיםשפונדר פדלוןכפר יונהלהב LRרועי פדלון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...