נדל"ן בקצרה: הרחוב הראשי בכפ"ס משתדרג, גבאי הורסת בת"א ומינוי חדש ברובי קפיטל

עיריית כפר סבא בשיתוף החברה הכלכלית לפיתוח העיר החלה את שדרוג ושיפוץ רחוב ויצמן, חגית נפתלי מונתה לתפקיד סמנכ"לית תפעול ומערכות מידע ברובי קפיטל, וגבאי ערכה אירוע הריסה במתחם ברחוב הלסינקי ת"א לבניית 42 דירות חדשות

שיתוף הכתבה
הפיילוט ברחוב ויצמן 142 בכפר סבא (עיריית כפר סבא)הפיילוט ברחוב ויצמן 142 בכפר סבא (עיריית כפר סבא)

שדרוג הרחוב הראשי בכפ"ס יוצא לדרך 

פרויקט דגל של עיריית סבא יצא לאחרונה לדרך: העירייה בשיתוף החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא החלה את שדרוג ושיפוץ רחוב ויצמן – הרחוב הראשי של העיר. הפרויקט הוא חלק מתוכנית רב שנתית לפיתוח העסקים בעיר, אותה מקדמת העירייה והוא יחולק למספר מקטעים, כאשר כבר החלו עבודות על המקטע ברח' ויצמן 43 -47 והשבוע החלו גם עבודות ברחוב מול בניין העירייה הוותיק – שהוא אחד ממבני השימור ההיסטוריים של כפר סבא.

במסגרת העבודות, יעבור הרחוב חידוש ושדרוג המרחב העירוני, חידוש ריצוף המדרכות לאורך הרחוב, הצבת ריהוט רחוב, שיפור מערך הניקוז במקום והחלפת קווי מים וביוב, טיפול בנגישות ובבטיחות, עבודות גינון ושתילה של עצים, החלפת התאורה, סלילת שבילי אופניים, סלילת אספלט חדש ומקומות חניה.

עוד יכלול הפרויקט בהמשך גם את נושא חידוש ושדרוג חזיתות בתי העסק לאורך הרחוב, לרבות שילוט עסקים, כאשר מטרת הפרויקט היא חידוש מרחב הפעילות של העסקים לטובת הולכי הרגל ברחוב, ציבור הקונים ובעלי העסקים. פרויקט שדרוג רחוב ויצמן הינו פרויקט יוצא דופן, הכולל שיתוף פעולה מלא בין שלושת הזרועות - העירייה באמצעות החברה הכלכלית, בעלי העסקים ובעלי הנכסים ברחוב. 

מינוי חדש ברובי קפיטל 

חברת רובי קפיטל המתמחה במימון והשקעות בנדל"ן מודיעה על מינויה של חגית נפתלי לתפקיד סמנכ"לית תפעול ומערכות מידע. חגית ( 44, נשואה + 3), היא בוגרת תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה בהצטיינות מאוניברסיטת בר אילן, בעלת ניסיון רב בעולמות מימון וניהול האשראי ומתמחה בניהול ותפעול מערכות, פרויקטים ותהליכי עבודה מורכבים. 

(חגית נפתלי (יקיר פולק(חגית נפתלי (יקיר פולק

כמו רבים מעובדי החברה, חגית הינה יוצאת המערכת הבנקאית ומילאה תפקידי ניהול בכירים שונים בבנק אגוד בו עבדה במשך כ- 18 שנים, בין היתר כראש תחום נדל"ן ובתפקידה האחרון כמנהלת יחידת תפעול ותיאום בין אגפי בבנק. חגית החלה את עבודתה בחברת רובי קפיטל לפני מספר חודשים כמנהלת התפעול ומערכות המידע האחראית על ניהול והובלת כלל ההיבטים התפעוליים והטכנולוגיים בקבוצה וכעת קודמה לתפקיד סמנכ"לית. 

לאחר דחייה: מתחם של גבאי בת"א נהרס 

קבוצת גבאי תרמה את מתחם הלסינקי 24 בתל אביב המיועד להריסה, לטובת אימון מיוחד של יחידה מובחרת בצה"ל שמבצעת לוחמה בשטח בנוי שמדמה את תנאי הלחימה המאתגרים במסגרתם התמרון הקרקעי בעזה. לאחר דחיית ההריסה לטובת האימונים בהסכמת הדיירים, נערך השבוע אירוע ההריסה במסגרתו נהרסו  20 דירות וייבנו 42 דירות במקומן. מתחילת המלחמה נערכו 5 אימונים של יחידות מובחרות במתחמי פינוי בינוי של קבוצת גבאי ברחבי הארץ.

המתחם להריסה בת"א (רועי בן ענת)המתחם להריסה בת"א (רועי בן ענת)

היקף ההשקעה הכולל בפרויקט עומד על כ-95 מיליון שקל והיקף ההכנסות הצפוי מוערך בכ- 140 מיליון שקל. אכלוס הפרויקט צפוי להיות בתחילת שנת 2028.

אלי גבאי מבעלי קבוצת גבאי :  "הסכמנו לדחות את ההריסה, בשיתוף פעולה עם הדיירים, על מנת לאפשר ליחידה להתאמן במתחם ואנו גאים על כך שנוכל לסייע ליחידה מצילת חיים. התחדשות עירונית מקבלת בימים כאלו משנה תוקף מאחר ואנו מספקים דירות חדשות, שמהוות עבורם מקום בטוח ומוגן. הצלחנו לקבל אישורים למעל - 5,000 יחידות דיור בשנה האחרונה כש- 9 חודשים מתוכם אנחנו בזמן מלחמה שהבהירה למקבלי ההחלטות כי בניינים עם ממ"דים הם אינם מותרות אלא דרך להציל חיים". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:כפר סבאעיריית כפר סבאחדשות הנדל"ןגבאיגבאי התחדשות עירוניתרובי קפיטל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...