מינוי חדש בברק פיננסים: שי מימוני יתמנה למנכ"ל ברק נופך נדל"ן והתחדשות עירונית

שי מימוני (48), שכיהן בתפקידו האחרון כמנכ"ל קבוצת אסיה, יתמקד בתפקידו החדש בייזום וניהול פרויקטי ההתחדשות העירונית של החברה - שמנהלת כ-2,000 יח"ד ברחבי הארץ - ובאיתור וייזום פרויקטים חדשים בת"א וגוש דן

שיתוף הכתבה
שי מימוני (ברק פיננסים)שי מימוני (ברק פיננסים)

קבוצת ברק פיננסים הודיעה היום (א') על מינויו של שי מימוני (48) לתפקיד מנכ"ל חברת ברק נופך נדל"ן והתחדשות עירונית. מימוני שכיהן בתפקידו האחרון כמנכ"ל קבוצת אסיה, יתמקד במסגרת תפקידו החדש בייזום וניהול פרויקטי ההתחדשות העירונית הקיימים של החברה, כמו גם באיתור וייזום פרויקטים חדשים בת"א וגוש דן.

למימוני ניסיון רב בתחום הנדל״ן בתחומי הניהול, הנדסה, כלכלה ומשפט. הוא מילא שורה של תפקידים בכירים, בקבוצת חבס בפרויקט Yoo Tel Aviv ולאחר מכן כסמנכ״ל פרויקטים בחברת גזית גלוב . למימוני תואר ראשון במשפטים LL.B. מהקריה האקדמית אונו.

ברק נופך נדל"ן והתחדשות עירונית מנהלת כ-2,000 יחידות דיור בשלבים שונים ברחבי הארץ, ומנהליה, בדגש על ת"א וגוש דן. החברה מתמקדת בייזום ושיווק נדל"ן בעיקר בהתחדשות עירונית. נכון להיום, מקדמת ברק נופך נדל"ן פרויקטים רחבי היקף בגבעתיים, פתח תקווה, חולון, בת ים ותל אביב. בין הפרויקטים הבולטים: ז'בוטינסקי 71, גבעתיים (בניין בן 33 דירות בהיתר); בראשית מצפה כוכבים, גבעתיים (היתר ל-75 יח"ד); הרצוג 20, בת ים (71 דירות לפני היתר); פרויקט הדרים, פתח תקווה (245 דירות בהיתר); ועוד פרויקטים בנחלים פארק דוידוף, ת"א-יפו; בת ים; הרצפלד, חולון; והמרכז למורשת יהדות סוריה ולבנון, חולון.

לדברי יוסי ברק, מייסד משותף ומנכ"ל ברק פיננסים, "אנו שמחים ומברכים על מינויו של שי לתפקיד מנכ"ל זרוע הנדל"ן של הקבוצה. שי מביא עימו יכולות מקצועיות, כישורים מגוונים וניסיון רב בניהול והיכרות עם ענף הנדל"ן והפיננסים הישראלי. אני מאמין, כי ההבנה והניסיון העיסקי הרב שצבר יאפשרו לו להוביל את החברה ליעדים עסקיים חדשים, תוך מיקסום יכולותיה העסקיות של החברה, הנמצאת בתהליך פיתוח עסקי מואץ, בשווקים בהם היא פועלת".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ברק פיננסיםגזית גלובהתחדשות עירוניתמינויים בענף הנדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...