רוטשטיין זכתה במכרז התחדשות בטירת כרמל: תבנה 362 יח"ד ו-1,200 מ"ר מסחר

במתחם בו זכתה החברה הבת רוטשטיין התחדשות עירונית, הסמוך לקניון לב העיר, 60 דירות קיימות. החברה הגיעה לרוב הדרוש לאחר ש-78% מבעליהן כבר חתמו עם החברה על הסכמים לקידום הפרויקט

שיתוף הכתבה
איתי סמדר, מנכ"ל רוטשטיין התחדשות עירונית (רותם שביט)איתי סמדר, מנכ"ל רוטשטיין התחדשות עירונית (רותם שביט)

חברת הבניה רוטשטיין שבשליטת יצחק מירילשווילי הודיעה היום (ה') כי החברה הבת רוטשטיין התחדשות עירונית שבניהול איתי סמדר נבחרה על ידי בעלי זכויות במתחם המיועד לפינוי בינוי בטירת כרמל לקדם במקום פרויקט. המדובר בפרויקט המקודם במתחם הרחובות הרצל ומשה שרת, בסמיכות לקניון לב העיר, ובו עתידים להיבנות 362 דירות ו-1,200 מ"ר של שטחי מסחר.

עוד עדכנה החברה כי כבר הגיעה לרוב הדרוש לצורך המשך קידום הפרויקט וכי 78% מתוך 60 בעלי הזכויות במתחם כבר חתמו על הסכמי פינוי-בינוי עם החברה. 302 מהדירות, וכן כלל שטחי המסחר ישווקו על ידי החברה. התב"ע נמצאת כעת בשלב קליטה בוועדה המחוזית, טרום דיון בהפקדה. אחד התנאים במסגרת הסכם ההתחדשות שנחתם מול הדיירים, הוא שיתקבל היתר בניה בתוך 24 חודשים ממועד אישור התב"ע.

על פי ההערכות הראשוניות של רוטשטיין, היקף ההכנסות הצפוי של החברה מהפרויקט הוא כ-669 מיליון שקל ואילו עלויות הביצוע עומדות על 587 מיליון שקל. הסכומים לא כוללים מע"מ. הערכת ההכנסות מבוססת על טווח מחירי מכירה למ"ר, בהתאם למאפייני הדירות בפרויקט, הנע בין 20-23 אלפי ש"ח למ"ר כולל מע"מ לדירות טיפוסיות.

מכרז דיירים זה מצטרף למספר מכרזי דיירים נוספים שבהם זכתה רוטשטיין במהלך השנה האחרונה בצפון הארץ, בהם פרוייקט לבניית 519 דירות בקריית ים ,  ופרויקט להקמת 1,500 דירות יחד עם פרקש ודן נדל"ן בחדרה. מלבד זאת, פרויקט של החברה להקמת 140 דירות  במתחם מקסיקו בירושלים הוכרז כמתחם פינוי-בינוי במסלול מיסוי  בדצמבר האחרון.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רוטשטיין התחדשות עירוניתרוטשטייןטירת כרמל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...