דונה נבחרה לבצע פרויקט פינוי-בינוי להקמת 450 דירות באשקלון

הפרויקט, המתפרס על כ-11 דונם במתחם רחוב ההסתדרות בעיר, יכלול פינוי של 114 יחידות דיור קיימות. הדיירים חתמו על ההסכם הסופי מול חברת דונה, אך הפרויקט מותנה בקבלת מענקים מהרשות להתחדשות עירונית

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט של דונה באשקלון (אלון שיקאר ועמיר פרבר, נישה- שיקא)הדמיה של הפרויקט של דונה באשקלון (אלון שיקאר ועמיר פרבר, נישה- שיקא)

חברת דונה זכתה לאחרונה במכרז דיירים לצורך קידום פרויקט התחדשות עירונית במתחם רחוב ההסתדרות בדרום אשקלון. הפרויקט, המתפרס על שטח של כ-11 דונם, יכלול פינוי של 114 יחידות דיור קיימות והקמה של כ-450 יחידות דיור חדשות.

התוכנית לקידום הפרויקט עברה אישורים ראשוניים אצל מהנדס העיר, והיא מותנית בקבלת מענקים מהרשות הממשלתית להתחדשות עירונית על מנת לאפשר את מימוש הפרויקט. חברת דונה כבר בנתה בעבר מספר פרויקטים בעיר. הפרויקט יכלול 4 מבנים בני 12-24 קומות, והם יכללו עירוב שימושים כולל מסחר. 

תהליך החתימה וההסכם בין הדיירים לחברת דונה הובל על ידי עו"ד אלי דהן ממשרד אגמון עם טולצ'ינסקי שייצג את חברת דונה, את הדיירים מייצגים עו"ד יואב זהבי ועו"ד אור צור ממשרד ERM, והצוות המארגן של הדיירים בראשות תהילה קדוש. תכנון הפרויקט מבוצע על ידי נישה ושיקה, עם האדריכלים אלון שיקאר לצד עמיר פרבר.

 החתימה על ההסכם בין הדיירים לבין חברת דונה (מורן ניסים) החתימה על ההסכם בין הדיירים לבין חברת דונה (מורן ניסים)

חברת דונה מתמחה בייזום, תכנון ובנייה של פרויקטים למגורים, מסחר ומשרדים בכל הארץ. החברה נכנסה לפני מספר שנים לתחום ההתחדשות העירונית אותו מובילים בחברה עמית פוני קרוניש שעמד בעבר בראש מנהלת ההתחדשות של עיריית ירושלים ואמיר אבולעפיה.

עמית פוני קרוניש, מנהל תחום התחדשות עירונית בדונה מסר בעקבות הזכיה: "אנחנו נרגשים להשיק את פרויקט ההתחדשות העירונית במתחם רחוב ההסתדרות באשקלון. הפרויקט מהווה דוגמה למחויבות שלנו לשפר את איכות החיים של התושבים ולהעניק להם דירות חדשות, מודרניות ומוגנות יותר. אנחנו מודים לדיירים על האמון שבחרו בנו ומבטיחים להוביל את הפרויקט בהצלחה ובשקיפות מלאה". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אשקלוןדונההרשות הממשלתית להתחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...