מינוי חדש במצלאוי: גלעד אורן ישמש כמנכ"ל במקום ערן מזור

אורן (49), שכיהן ב-7 השנים האחרונות כמנכ״ל מנהלת הסכם הגג של עיריית אור יהודה ובעבר כמנכ"ל החברה הכלכלית באשקלון, מונה למנכ"ל חברת הבנייה מצלואי, ויחליף את ערן מזור שכיהן בתפקיד ב-7 השנים האחרונות

שיתוף הכתבה
המנכ"ל הנכנס גלעד אורן וסמי מצלאוי, בעלי חברת מצלאוי (מגדלור מדיה, באדיבות מצלאוי)המנכ"ל הנכנס גלעד אורן וסמי מצלאוי, בעלי חברת מצלאוי (מגדלור מדיה, באדיבות מצלאוי)

גלעד אורן מונה למנכ"ל חברת הבנייה והיזמות מצלואי. החברה דיווחה היום (ג') לבורסה על מינויו של רו"ח גלעד אורן למנכ"ל החברה, מינוי שייכנס לתוקפו באופן מיידי. אורן יחליף את ערן מזור שעבד כ-12 שנים בחברה, מתוכן ב-7 השנים האחרונות כמנכ"ל.

אורן (49), בעל תואר ראשון במינהל עסקים עם התמחות בחשבונאות ותואר שני במשפטים, מכהן בשבע השנים האחרונות כמנכ״ל מנהלת הסכם הגג של עיריית אור יהודה וליווה רשויות מקומיות בהסכמי פיתוח שונים. לאורן ניסיון רב בהקמת שכונות מגורים ומתחמי תעסוקה. בתפקידיו הקודמים כיהן כמנכ״ל החברה הכלכלית באשקלון במשך שמונה שנים, וקודם לכן בתפקידים שונים בקבוצת חנן מור ובפירמת רואי החשבון  EY

מצלאוי היא חברת בנייה ויזמות נדל"ן שהוקמה בשנת 1977, ונסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב. החברה עוסקת בייזום, פיתוח, הקמה, שיווק ומכירה של פרויקטי מגורים בהתחדשות עירונית, בעיקר מסוג פינוי-בינוי. 

סמי מצלאוי , יו"ר ובעלים של חברת מצלאוי מסר: "אני שמח על מינויו של גלעד למנכ"ל החברה ובטוח שניסיונו והידע שלו יסייעו להמשיך לקדם את החברה ולהביא אותה לשיאים חדשים. אני רוצה להודות לערן על שנותיו הרבות ועל תרומתו להצלחת החברה ומיצובה כאחת החברות המובילות בתחומה, ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו". 

גלעד אורן מסר כי "אני שמח ונרגש להצטרף לחברת מצלאוי ,  אשר הינה מחברות הנדל״ן המובילות בישראל בכלל וחלוצת ההתחדשות העירונית בפרט. אני בטוח שעם הידע והצוות המקצועי בחברה נמשיך לגדול ולהרחיב את הפעילות. אני מודה לבעלים ולחברי הדירקטוריון על הבעת האמון. בע״ה נעשה ונצליח".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מצלואיסמי מצלאוימינויים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...