מתרחבים: משרד האדריכלים אורבך הלוי צירף לשורותיו את גולדשמיט-ארדיטי-בן נעים

אורבך הלוי יתאחד עם המשרד הירושלמי גולדשמיט-ארדיטי-בן נעים (גאב) הוותיק, שעובדיו יעברו לעבוד במשרדי אורבך הלוי בלוד, שיתרחבו ב-300 מ"ר נוספים. מצבת העובדים החדשה תעמוד על 80 עובדים, 15 מהם עובדי גאב

שיתוף הכתבה
דפנה אורבך מאורבך הלוי אדריכלים (תומר שמש)דפנה אורבך מאורבך הלוי אדריכלים (תומר שמש)

משרד האדריכלים אורבך הלוי צירף לאחרונה לשורותיו את משרד האדריכלים גולדשמיט-ארדיטי-בן נעים (גאב) הירושלמי, אשר פועל למעלה מ-40 שנה בתחום מתקני הספורט, בנייה ציבורית ומלונאות.

משרדי אורבך הלוי ממוקמים בקומה החמישית בבניין משרדים בלוד שבבעלות החברה והם מתפרסים על 1,500 מ"ר. עם האיחוד נוסף משרד נוסף המתפרס על 300 מ"ר בקומה הראשונה של הבניין ובו יעבדו עובדי משרד גאב. חלק מעובדי המשרד ימשיכו לעבוד מירושלים. מצבת העובדים החדשה צפויה לעמוד על 80 עובדים, כאשר 15 מהם הם עובדי גאב.

משרד האדריכלים אורבך הלוי הוא אחד המשרדים הגדולים בישראל. מאחוריו שורה של פרויקטים בתחומי הדיור מוגן, התחדשות עירונית , תחבורה, בינוי ערים ועיצוב פנים. המשרד הוקם בשנת 2000 על ידי האדריכל אורי הלוי והמהנדסת דפנה אורבך-בירן. האדריכל אורי רותם, הצטרף כשותף לאחר מספר שנים. 

לדברי דפנה אורבך, "גידול מצבת כח האדם הינה הזדמנות עבורנו להתרחב ולהמשיך להשפיע עם פרוייקטים מעוררי השראה בארץ ובעולם בענפים שונים. סביבת העבודה במשרדים החדשים מאתגרת את הנורמות המקובלות עם חלל חוויתי, ממוחשב, מעשיר ושופע חומריות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרד אורבך הלוי אדריכליםאדרכילותגולדשמידט ארדיטי בן נעים אדריכלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...