מיזם משותף ראשון: אלמוג ו-Ewave Nadlan זכו במכרז להקמת 290 דירות בחולון

החברות זכו במכרז דיירים לפינוי-בינוי במתחם בשכונת המפדה האזרחי, שכיום קיימים בו כ-60 יח"ד. בעלי הדירות יזכו לתוספת שטח, חניה, מרפסת, ממ"ד ומחסן. ההיקף הכספי המוערך של שיווק הדירות החדשות צפוי להסתכם בכ-550 מלש"ח

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט בחולון (pitom studio)הדמיה של הפרויקט בחולון (pitom studio)

קבוצת אלמוג וחברת הנדל"ן Ewave Nadlan זכו לפני כחודשיים במכרז דיירים להקמתו של פרויקט פינוי-בינוי בשכונת המפדה האזרחי בחולון להקמה של 290 יחידות דיור. זהו מיזם משותף ראשון לשתי החברות ולפיהן סך ההיקף הכספי המוערך של שיווק הדירות החדשות יסתכם בכ-550 מיליון שקלים.

המתחם הממוקם בין הרחובות ד"ר נח קפלינסקי, יעבץ ופרופ' שור ומשתרע על כ-8 דונמים וכולל כיום שבעה בניינים ישנים בהם 60 דירות. התכנית אשר מקודמת ע"י משרד האדריכלים – מעוז פרייס, כוללת את פינוי הדיירים, הריסת הבניינים הישנים ובנייה של בניינים חדשים בבנייה מרקמית ובבנייה גבוהה, עם יח"ד בתמהיל דירות מגוון כשמספרן הסופי תלוי באישורה של הועדה המקומית לתכנון ובנייה.

במסגרת ההסכם, בעלי הדירות יזכו לקבל דירות גדולות ומשודרגות עם תוספת שטח ביחס לדירתם הקיימת כיום ובנוסף חניה תת קרקעית, מרפסת בגודל 12 מ"ר, ממ"ד ומחסן לכל דירה. את הדיירים ייצג בעסקה משרד עו"ד יהב ושות' ואת היזמים ייצג משרד שטיינמץ הרינג גורמן ושות'.

הדמיה של הפרויקט בחולון (pitom studio)הדמיה של הפרויקט בחולון (pitom studio)

שכונת מפדה אזרחי בחולון הוקמה בתחילת שנות ה-50 של המאה שעברה, ובראשיתה היא כללה כ-500 יחידות דיור צמודות קרקע בבתים דו-משפחתיים. בעשור שלאחר מכן נבנו בנייני מגורים שיועדו לקליטת עולים שהתיישבו בחולון. כיום השכונה מאכלסת את אלו לצד וילות יוקרה ובנייני מגורים ותיקים המיועדים להתחדשות עירונית. השכונה צפויה לעבור שדרוג תחבורתי ולהתחבר לרשת הרכבת הקלה של גוש דן עם תחנה סמוכה שתיבנה במסגרת פרויקט הקו הירוק, ושעתיד לחבר בין ראשון לציון, חולון, תל אביב והרצליה.

בני שילון, מנכ"ל אלמוג 38, ציין כי "מדובר במיזם נדל"ני ראשון בו ישתפו פעולה שתי החברות - קבוצת אלמוג ו- Ewave Nadlan , שמצאו חיבור על בסיס DNA דומה המביא מקצוענות וחדשנות לפרויקטים הנמצאים בבעלותן. אני בטוח שהניסיון שצברה קבוצת אלמוג בתחום ההתחדשות העירונית יחד עם יכולת הביצוע שלה, לצד הערכים והמקצוענות שתביא Ewave Nadlan והיכולות הפיננסיות והשיווקיות של שתי החברות, יתרמו רבות להצלחת הפרויקט המשותף".

יאיר זוהר, שותף מנהל התחדשות עירונית בחברת Ewave Nadlan , מסר: "אנו מודים לתושבי המתחם על האמון אשר נתנו בנו ובקבוצת אלמוג. המטרה שהצבנו לפנינו בתכנון המתחם המחודש הייתה לשדרג בצורה דרמטית את איכות החיים של התושבים הוותיקים ולהביא להשבחה של הנכס שברשותם - זאת תוך שימור האופי האינטימי והשקט של סביבת המגורים. אנו מחויבים לפרויקט ולהצלחתו, ויחד עם שותפינו בקבוצת אלמוג נפעל ללא לאות לקידומו במהירות האפשרית".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלמוגEwave Nadlanחולוןנדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...