אחרי פרישתו של אורן הוד: עמיחי פינקלשטיין מונה למנכ"ל שופרסל נדל"ן

לאחר שהוד פרש על רקע מחלוקות עם בעלי השליטה החדשים, מונה פינקלשטיין, שבשלוש וחצי השנים האחרונות כיהן כסמנכ"ל רגולציה ויועץ משפטי ראשי של הפניקס, למנכ"ל שופרסל נדל"ן. את תפקיד המשנה למנכ"ל ימלא מעתה אוהד סיני

שיתוף הכתבה
עמיחי פינקלשטיין (ענבל מרמרי)עמיחי פינקלשטיין (ענבל מרמרי)

עמיחי פינקלשטיין מונה למנכ"ל שופרסל נדל"ן. בחודש שעבר מונה פינקלשטיין למשנה למנכ"ל, לאחר פרישתו  של אורן הוד על רקע מחלוקות עם בעלי השליטה החדשים אחים שלומי ויוסי אמיר. את תפקיד המשנה למנכ"ל ימלא מעתה  אוהד סיני. שני המינויים נכנסו לתוקפם היום.

בשלוש שנים וחצי האחרונות כיהן פינקלשטיין כסמנכ"ל רגולציה ויועץ משפטי ראשי של הפניקס בית השקעות (אקסלנס לשעבר), וליווה את רכישת בית ההשקעות אפסילון ורכישת הפעילות של פסגות . בעבר היה שותף במשרד עורכי הדין עמית פולק מטלון ושות׳, וליווה את החברה הקודמת של האחים אמיר, פרשמרקט, להנפקה.

סיני כיהן עד 2020 כמנהל מרכזי המסחר בקרן הנדל"ן JTLV של עמיר בירם, אריאל רוטר ושלמה גוטמן. שם שימש מנהל ההקמה והייזום של פרוייקט רדיזיין בקרית-אתא. לפני כן שימש גם כמנהל רשת ארקפה.

אוהד סיני (שרון גבאי)אוהד סיני (שרון גבאי)

שופרסל נדל"ן נוסדה ב-2013, על ידי קבוצת שופרסל, כחברה המרכזת ומנהלת את כלל הנכסים הנדל"ניים של הקבוצה, ששווים מוערך כיום בכ-5 מיליארד שקלים. לחברה יש מעל 84 נכסים בכל הארץ, צפון, ירושלים, ב"ש, מצפה רמון, מישור אדומים ועוד. בערך שני שלישים מהנכסים מושכרים לשופרסל עצמה, וכשליש מושכר לצד ג'.

תחת בעל השליטה הקודם איציק אברכהן החברה האם בחנה את הנפקת זרוע הנדל"ן או הכנסת שותף, זאת כחלק מאסטרטגיה, להבחין בין פעילות הנדל"ן לפעילות הקמעונאית.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אורן הודשופרסל נדל"ןמינויים בענף הנדל"ןעמיחי פינקלשטיין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...