Ewave Nadlan וצמח המרמן הגיעו לרוב הדרוש: יבנו 700 דירות בכפר סבא

שתי החברות נבחרו במכרז דיירים ובו לקחו חלק 14 חברות ושבועות ספורים לאחר מכן קיבלו את הרוב הדרוש לפינוי-בינוי בשכונת אלי כהן, במסגרתו ייהרסו 224 דירות ויוקצו כ-3,600 מ"ר לתעסוקה ומסחר. היקף שיווק הדירות בפרויקט יעמוד על כ-1.6 מיליארד שקלים

שיתוף הכתבה
הדמיית שכונת אלי כהן בכפר סבא (סטודיו PITOM)הדמיית שכונת אלי כהן בכפר סבא (סטודיו PITOM)

החברות Ewave Nadlan וצמח-המרמן השיגו רוב דרוש, בקרב דיירי שכונת אלי כהן במזרח כפר סבא לטובת קידום של פרויקט פינוי-בינוי נרחב, במסגרתו ייבנו כ-700 דירות חדשות. הבחירה ב-Ewave Nadlan וצמח-המרמן, המשתפות פעולה בפרויקט, התבצעה בסיומו של המכרז יזמים בו השתתפו 14 חברות יזמיות המתמחות בהתחדשות עירונית. שבועות ספורים לאחר הבחירה כבר השיגו החברות את הרוב הדרוש.  

במסגרת הפרויקט יפונו ויהרסו 11 מבני שיכון על שטח כולל של 20 דונמים בשכונה הוותיקה, בו ניצבות כיום 224 יח"ד ו-11 חנויות, שייהרסו ובמקומן ייבנו כ-700 יח"ד חדשות, ובנוסף כ-3,600 מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר, ו-1,400 מ"ר שטח ציבורי בנוי (מספרים סופיים תלויים באישורה של הועדה המקומית לתכנון ובנייה). על פי הערכות, היקף שיווק הדירות בפרויקט יעמוד על כ-1.6 מיליארד שקלים.

על פי התוכנית, בעלי הדירות יזכו בדירות חדשות הכוללות תוספת שטח, מרפסת שמש ומקומות חנייה. באי כוחם של הדיירים הם עורכי הדין אילן וירון שלומוביץ ממשרד עו"ד שלומוביץ-סורקין, ובאי כוחן של החברות היזמיות הם עורכי הדין אורן ארדמן וחן גרינס ממשרד עו"ד שטיינמץ, הרינג, גורמן ושות'. אדריכל הפרויקט הינו טל קאופמן ממשרד קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים. המפקח מטעם הדיירים - ליאור זייטלר מ-א.ל הנדסה.

התכניות להתחדשות עירונית בשכונת אלי כהן החלו לפני למעלה מעשור, ולא התממשו עד היום. בשנת 2021 החליטה מליאת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בכפר סבא לאשר פה אחד קידום תכנית פינוי-בינוי בשכונה. במסגרת התכנית נוספו בשכונה מוסדות ציבור, שטחי חנייה, עיבוי תשתיות תחבורה ותנועה, וחיזוק שטחי מסחר באזור. השכונה נמצאת במרחק קצר מתחנת המטרו הצפויה להיבנות ברחוב התע"ש. 

"השכונה תהפוך למודל התחדשות בקנה מידה ארצי" 

כאמור בימים האחרונים ובסיומו של מרתון החתמות בקרב דיירי השכונה, חצו החברות היזמיות את רף הרוב החוקי הדרוש כדי להתניע את הליך הפינוי-בינוי הדרוש על מנת להתקדם בשלבי התכנון ולהגשת תב"ע, וזאת שבועות ספורים אחרי קיומו של המכרז שבסיומו נבחרו. 

חברת Ewave Nadlan הינה חברת בת של קבוצת הטכנולוגיה Ewave בבעלותו של רפי גבאי, המשמש כיו"ר החברה, ובשותפות עם אופיר דביר ואסף כהנר. חברת צמח-המרמן הינה חברה ציבורית בשליטת רן בן אברהם המשמש כיו"ר הדירקטוריון, והמנכ"ל חיים פייגלין. בתו גילי פייגלין ברנדייס משמשת כסמנכ"לית התחדשות עירונית .

יאיר זוהר, שותף-מנהל, התחדשות עירונית , בחברת Ewave Nadlan : "הייחודיות של הפרויקט היא בכך שמדובר לא במתחם אקראי אלא בשכונה שלמה שתעבור פינוי-בינוי ותהליך מלא, מקצה לקצה, של התחדשות עירונית. בסופו של התהליך השכונה הוותיקה תהפוך למודל התחדשות עירוני בקנה מידה ארצי, ולאופן שבו ניתן להסתכל לא רק על מתחם אלא על שכונה באופן כולל ואסטרטגי ולהזניק אותה קדימה. אנו מחויבים לפרויקט ולהצלחתו, ויחד עם שותפינו בצמח-המרמן נפעל ללא לאות לקידומו במהירות האפשרית".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צמח המרמןפינוי בינוי כפר סבאEwave Nadlan
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...