שנה אחרי שאושרה: הופקדה בפועל תוכנית של ICR ליותר מאלף דירות ביהוד-מונוסון

על פי תוכנית הפינוי-בינוי במתחם בן-צבי-כצנלסון בעיר, ייהרסו 320 יח"ד וייבנו 16 בניינים עד 15 קומות, 1,200 מ"ר למסחר ו14 אלף מ"ר למבני ציבור. חלקה של ICR בפרויקט עומד על 894 יח"ד, ואת השאר מקדמת אאורה. ההכנסות הצפויות ל-ICR בפרויקט: כ-1.5 מיליארד שקל

שיתוף הכתבה
דקלה פרסיקו ומורדי שבת, על רקע הדמיה של תוכנית הפינוי-בינוי ביהוד (אמיר לוי, אלכס לובימוב)דקלה פרסיקו ומורדי שבת, על רקע הדמיה של תוכנית הפינוי-בינוי ביהוד (אמיר לוי, אלכס לובימוב)

הוועדה המחוזית מרכז הפקידה אתמול (ב') בפועל את התכנית להתחדשות עירונית שקידמה ICR ביהוד-מונוסון, שבמסגרתה יתקיים פינוי-בינוי במתחם בן-צבי-כצנלסון. זאת בשיתוף פעולה מלא של עיריית יהוד-מונוסון ומעל שנה לאחר שאושרה התוכנית להפקדה.  

 התוכנית כוללת בניית 1,083 יחידות דיור, מתוכן 192 יח"ד קטנות (בגודל של 55 מ"ר) ובנוסף 1,200 מ"ר עבור שטחי מסחר, כ-14,000 מ"ר עבור מבני ציבור ותוספת של כ-2.6 דונם אשר יוקדשו לשטח ציבורי פתוח המתוכנן במרכז המתחם. חלקה של ICR בפרויקט עומד על 894 יח"ד, מהן 622 לשיווק. ההכנסות הצפויות עבור חלקה של ICR בפרויקט: כ-1.5 מיליארד שקל. את בניית יתר הדירות מקדמת אאורה בימים אלו, לפי העירייה.

שטח הפרויקט 35 דונמים, ויש בו כיום 18 בניינים הכוללים בסך הכל 320 יח"ד. מבנים אלה צפויים להיהרס לטובת הקמת פרויקט מגורים הכולל 16 בניינים בגבהים משתנים של 6, 10 ו-15 קומות. כמו כן, המתחם כולל בית כנסת ושני גני ילדים קיימים אשר התוכנית מציעה להותיר כשטחים ציבוריים לרווחת הציבור העתיד להתגורר במתחם, תוך התחדשותם וניצול השימוש בקרקע שבה הם ממוקמים.  

הדמיה של התוכנית ביהוד (אלכס לובימוב)הדמיה של התוכנית ביהוד (אלכס לובימוב)

התכנית ממוקמת בצומת הרחובות כצנלסון ומוהליבר, כאשר רחוב כצנלסון עתיד להוות ציר רוחב משמעותי בעיר, ויתחבר מזרחה עד לכביש 40, וזאת כחלק מהקמת שכונת "מגשימים" החדשה.

מדובר בתוכנית שהיא חלק מתהליך התחדשות עירונית של האזור, כאשר תכנית זו משלימה את ההתחדשות של הרחובות כצנלסון ומוהליבר המרכזיים בעיר יהוד, ומאפשרת הקמה של שדרות עירוניות פעילות הכוללות מסחר, מדרכות רחבות ומוצלות, ותחבורה ציבורית המשרתת אותם. התכנית בשיתוף פעולה עם עיריית יהוד, ונערכה על-ידי משרדי האדריכלים סטודיו MA ודודי גלור אדר'.

אמנון סעד, ראש עיריית יהוד-מונוסון: "הפרויקט המדובר במתחם בן צבי-כצנלסון הוא תוצאה של השקעה וחשיבה מרובות, שנועדו לתת מענה הן בהיבט התחבורתי והן בהיבט של בניה חדשנית בסטנדרטים גבוהים המבטיחים איכות חיים ובטיחות".

מורדי שבת, מנכ"ל ICR: "אנו מאמינים בעיר יהוד שנמצאת בתנופת בנייה והתחדשות, ומושכת אליה אוכלוסיה חדשה, צעירה ואיכותית. הפרויקט החדש, בו ICR תקדם הקמת 894 יח"ד מתוך כלל הדירות, הוא גדול וחשוב ויכלול תמהיל מגוון של יחידות קטנות המיועדות לזוגות צעירים, לצד דירות פנטהאוז מרווחות למשפחות, ושטחים משותפים לרווחת הדיירים - כל אלה תואמים באופן מלא את תפיסת העולם של ICR לחוויית מגורים הוליסטית".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהICRיהוד מונוסוןהתחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...