יוני לוהט לטופ קפיטל: חתמה על הסכמי ליווי ל-9 פרויקטים בהיקף של 700 מלש"ח

מדובר ב-10% מכלל היקף הפעילות של החברה, העומד על כ-7 מיליארד שקלים. בסך הכל כוללים הפרויקטים שעמם נחתמו הסכמי הליווי ביוני 320 יח"ד בירושלים, רמת השרון, רחובות, בת ים, אשדוד וחיפה

שיתוף הכתבה
פולי טטרו, ויקטור וייסמן, גיא רוזן (דרור סיתהכל)פולי טטרו, ויקטור וייסמן, גיא רוזן (דרור סיתהכל)

חברת המימון החוץ בנקאי טופ קפיטל , בניהול ויקטור וייסמן, חתמה על הסכמי ליווי בנייה עבור 9 פרויקטים שונים במהלך חודש יוני, בהיקף בניה כולל של 320 דירות. כך נודע ל" מרכז הנדל"ן ". היקף המימון הכולל לפרויקטים עומד על כ-700 מיליון שקלים – כ-10% מתוך סך היקף הפעילות הכספי של החברה העומד על 7 מיליארד שקלים.

כלל המיזמים שלגביהם נחתמו הסכמי הליווי ממוקמים באזורי הביקוש. שלושה מהפרויקטים, בהיקף של 94 יח"ד, מקודמים בירושלים על ידי חברת קוזי קאזה. שני פרוייקטים נוספים ברחוב סוקולוב ברמת השרון, בהיקף של 70 יח"ד, מקודמים על ידי חברת אלמוג פסגות , עם חברת דרים ישראל חתמה טופ קפיטל על הסכמי ליווי עבור שני פרויקטים נוספים, ברחובות ובבת ים, גם כן בהיקף של כ-70 יח"ד, ואת קבוצת ביתן תלווה החברה בשני פרויקטים נוספים בהיקף של 86 יח"ד, באשדוד ובחיפה.     

פולי טטרו, שותף מנהל בחברה ומי שייסד אותה יחד עם גיא רוזן, מספר כי מדובר בחודש מאד לא שגרתי מבחינת החברה: אם "בחודש ממוצע אנחנו סוגרים ליוויים ל-3 פרויקטים, אז הפעם מדובר בהיקף גדול פי שלושה, ועוד בתקופה שבה התחלות הבניה נמצאות במגמת ירידה".

איך אתה מסביר זאת?
"השוק מנסה לעשות הכל כדי לשמור על סוג של נורמליות. כוחות השוק חזקים יותר מהכל. לשוק יש את הזמן שלו. הוא נכנס להלם לתקופה קצרה אחרי פרוץ המלחמה, אבל מיד אחר כך הוא מתאושש וממשיך הלאה, לאור הביקושים המאד יציבים שיש כאן לנדל"ן, ובמיוחד לדיור".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:טופ קפיטלליווי בנקאימימון חוץ בנקאי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...