ב-100 מיליון שקל: קבוצת BST תוסיף שתי קומות ו-30 אלף מ"ר למבנה הסדנה בחולון

מדובר במתחם קיים בן 4 קומות ו-40 אלף מ"ר המיועד לתעשייה קלה ולוגיסטיקה ומוצע למכירה למשתמשי קצה ומשקיעים. כעת חתמה קבוצת BST עם היזמית חברת ג'י. אפ וחברת הפרויקט 'סדנה 8-12', הסכם לבניית תוספת למבנה

שיתוף הכתבה
מבנה הסדנה באזור התעשייה חולון (בר לוי אדריכלים)מבנה הסדנה באזור התעשייה חולון (בר לוי אדריכלים)

קבוצת בסט (BST), העוסקת בייזום נדל"ן, פיתוח ובנייה, חתמה בחודש האחרון עם היזמית חברת ג'י. אפ וחברת הפרויקט 'סדנה 8-12', הסכם לבניית תוספת של 32 אלף מ"ר ושתי קומות לפרויקט בשם זה באזור התעשייה של חולון. שווי העסקה עומד על כ-100 מיליון שקלים והעבודות על הפרויקט צפויות להתחיל במהלך החודש. 

מדובר במתחם קיים בן 4 קומות ו-40 אלף מ"ר המיועד לתעשייה קלה ולוגיסטיקה ומוצע למכירה למשתמשי קצה ומשקיעים. הפרויקט תוכנן כך שיכלול יחידות מודולריות שניתן לחבר אותן ולייצר שטחי מסחר ולוגיסטיקה גדולים. בפרויקט 120 יחידות בגובה של כ-6 מטרים, המאפשר אחסון לוגיסטי נוח. המיקום  במרחק קצר יחסית מהכניסה הראשית הצפונית של חולון, בגבול תל אביב, ובקרבה ליישוב אזור ולמחלף השבעה. בסט בנתה גם את המבנה הראשוני, שקיבל טופס אכלוס בשנה שעברה.

הפרויקט, לדברי החברות, מהווה מענה למשתמשי קצה המבקשים למצוא שטחי תעשייה ולוגיסטיקה בתל אביב ובמרכז. "מהלך זה של קבוצת BST, על רקע פריחת ענף הלוגיסטיקה בישראל, נובע בעיקר מהתחזקות הסחר המקוון המחייב סיטונאים ויבואנים להחזיק יותר ויותר מלאי זמין של מוצרים. מצב זה מגדיל בהתמדה את הדרישה לשטחי אחסון ולוגיסטיקה, בעיקר בגוש דן שבה כאמור סובלים ממחסור בשטחים מסוג זה".

על הפיקוח אמונים משרד וקסמן גוברין. משרד האדריכלים הוא בר לוי אדריכלים.

אליאס טנוס, מנכ"ל קבוצת BST, בירך על הפרויקט: "הפרויקט 'הסדנה 8-12' בחולון הוא צעד חשוב לקבוצת BST בהתמקדותה בפיתוח ובניית נדל"ן תעשייתי ולוגיסטי. בהשקעה של כ-100 מיליון שקלים ובהוספת 32,000 מ"ר למתחם הקיים, הפרויקט יספק מענה ייחודי לצרכי תעשיית הלוגיסטיקה בקרבת תל אביב".

סאמר כרדוש, מנכ"ל BST בנייה, הוסיף "קבוצת BST מתמקדת בהבטחת איכות ושירות ייחודי ללקוחותיה, וממשיכה להציע פתרונות מתקדמים בתחום נדל"ן התעשייתי. מיקום המרכזי והנגישות הגבוהה יציעו ללקוחות פתרון אידיאלי לצרכיהם התעשייתיים, מספקים שטחי אחסון מודולריים בגובה 6 מטרים, מתאימים לאחסון ולוגיסטיקה ברמה הגבוהה ביותר".

מ-GF והסדנה 8-12 נמסר: "הפרויקט מהווה תשובה לצרכים הגוברים של חברות לוגיסטיקה והפצה, קמעונאיים  תעשיינים ומשקיעי נדל"ן באזור המרכז, להם חסרים שטחים תעשייתיים ולוגיסטיים עם תשתיות מתקדמות באיכות גבוהה. אנו שמחים מאד לשתף פעולה, פעם נוספת עם קבוצת BST וליהנות מאיכות ביצוע ושירות גבוהים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חולוןלוגיסטיקהבסט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...