נדל"ן בקצרה: צים משיק קניון ברהט, דרא משווקת ביפו וכנס התחדשות של דיסקונט

רני צים מרכזי קניות השיקה קניון חדש של 11 אלף מ"ר ברהט, דרא החלה לשווק פרויקט התחדשות ביפו ד' ומי הגיע לכנס שערך בנק דיסקונט על ההתחדשות העירונית והמטרו?

שיתוף הכתבה
טקס השקת הקניון ברהט (באדיבות רני צים מרכזי קניות)טקס השקת הקניון ברהט (באדיבות רני צים מרכזי קניות)

רני צים מרכזי קניות השיקה קניון חדש ברהט

קבוצת רני צים מרכזי קניות השיקה השבוע את 'SEVEN רהט', מתחם הקניות החמישי של הקבוצה בחברה הערבית. המתחם, הממוקם בכניסה הדרומית לעיר רהט, מול אזור התעסוקה עידן הנגב, יכלול 11 אלף מ"ר של חנויות בהן סופר פארם, מקדונלד'ס, קבוצת פוקס, מחסני חשמל, ללין, דלתא ועוד. המתחם צפוי להיפתח בחודשים הקרובים.

רהט היא העיר הערבית הגדולה בישראל והעיר הבדואית היחידה בעולם, המונה מעל ל-80 אלף תושבים. החברה צופה שהמתחם ישמש את תושבי רהט והסביבה ביניהם תושבי להבים ויישובי המועצה והאזור.הקבוצה השקיעה סך של כ-80 מיליון שקל במתחם, וצופה כי המרכז יניב בהפעלתו באופן מלא NOI שנתי של 11.5 מיליון שקל.

הסכם החכירה נחתם בשנת 2019 עם בעל הקרקע שעלאן מוסא אלעטאונה מחורה.
בין המשתתפים באירוע: רני צים יו"ר רני צים מרכזי קניות, טלאל אלקרינאוי ראש עיריית רהט, שעלאן מוסא אלעטאונה בעל הקרקע, יובל תורג׳מן מנכ״ל הרשות להסדרת התיישבות הבדואים, אבישי אברהם מנכ"ל רני צים מרכזי קניות, בני חליף סמנכ"ל נכסים רני צים מרכזי קניות, חברי מועצת העיר והצוות המקצועי, חברי הנהלת החברה, נציגים ממשפחת אלעטאונה ובכירים נוספים.

דרא החלה לשווק פרויקט התחדשות ביפו ד'

חברת שיווק הנדל"ן דרא החלה לשווק את פרויקט YAPI (יאפי), הממוקם בשכונת רובע ד' בדרום יפו. המדובר בפרויקט תמ"א 38 /1 רחב היקף, הכולל שבעה בניינים שונים ו-226 יח"ד, מהן 98 יח"ד הן דירות קבלן למכירה. יזמי הפרויקט הם עמרם אברהם וקבוצת אטריום, והן גם החברות הראשונות לעלות על הקרקע בשכונה, לאחר קבלת כלל היתרי הבנייה.

פרוייקט יאפי (הדמיה: vision3)פרוייקט יאפי (הדמיה: vision3)

תמהיל הדירות כולל דירות 2-5 חדרים וכן דירות פנטהאוז, ומחיר דירה בפרויקט מתחיל מ-2.74 מיליון שקלים לדירת 3 חדרים. על תכנון הפרויקט מופקד משרד 'קסיופאה גרופ' אדריכלים.

דרור אוהב ציון, מנכ"ל ובעלים דרא שיווק נדל"ן, מסר: "רובע דרום יפו נמצא בימים אלה בהתפתחות אדירה, מדובר באזור המבוקש הבא של תל אביב-יפו. מדובר בהזדמנות מצוינת להשקיע באזור זה וליהנות מעליית הערך המשמעותית הצפויה. השכונה נהנית ממיקום נגיש במיוחד. הקו האדום של הרק"ל נמצא בכניסה אליה והיא קרובה מאד לנתיבי איילון, לרכבת ישראל ובמרחק הליכה קצרה ממוקדי הבילוי של יפו וחוף הים".

דיסקונט קיים כנס על ההתחדשות העירונית והמטרו

החטיבה העסקית של בנק דיסקונט בראשות הילה ערן זיק, אירחה בסוף השבוע שעבר בכירים מענף הנדל"ן לכנס בנושא: ' התחדשות עירונית , מטרו ומה שביניהם'. בכנס, שהתקיים בקמפוס דיסקונט החדש בראשון לציון, ונערך בשיתוף משרד עו"ד דורון אריאל ו' פז כלכלה והנדסה', דנו המשתתפים, בהם יו"ר הוועדה המחוזית ת"א ערן ניצן ומנהלת אגף הנדל"ן בדיסקונט שירלי מישאל, באתגרי התקופה על רקע המלחמה המתמשכת, על הצורך הקריטי בהסרת חסמים בירוקרטיים, על חדשנות בענף ועל תחבורה ציבורית מתקדמת כתנאי להתפתחות המשק העתידי.

מימין: דניאלה פז ארז, הילה ערן זיק, עו"ד דורון אריאל ושירלי מישאל (דרור סיתהכל)מימין: דניאלה פז ארז, הילה ערן זיק, עו"ד דורון אריאל ושירלי מישאל (דרור סיתהכל)

את הכנס פתחה הילה ערן זיק, ראשת החטיבה העסקית של בנק דיסקונט, ואמרה כי " התחדשות עירונית מחוללת שינוי במרחב הציבורי והעירוני, היא משפיעה על נושא התשתיות, על חזות העיר, על המיגון הדירתי ועל איכות החיים. לצד זאת, פתרונות של תחבורה ציבורית הם קריטיים לתפקוד יעיל של המשק הישראלי ומשפיעים על איכות החיים של תושבי ישראל. השילוב בין התחדשות עירונית ותחבורה ציבורית הוא הכרחי להתפתחות המשק העתידי. בנוסף, המלחמה הביאה לפתחנו אתגר בנושא כוח אדם המתבטא במחסור בפועלים, דבר המשפיע על עלויות ומשך הבנייה. מעל הבמה הזו, אנו קוראים לרגולטורים להקל על הליכי הרישוי ולקצר אותם משמעותית ולפעול באופן מיידי לפתרונות בנוגע לפועלים בענף הבנייה. אנו בדיסקונט מאמינים בשוק הנדל"ן בישראל וברוח היזמית והיצירתית, ובוחרים גם בתקופה מאתגרת זו ללוות פרוייקטי נדל"ן, תשתיות ותחבורה בהיקפים משמעותיים". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רהטרני צים מרכזי קניותדראדניאלה פז ארזדורון אריאלבנק דיסקונטיפו ד'דרור אוהב ציון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...