יוסי מאוטנר, לשעבר מנכ"ל רשת בתי המלון סלינה, מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בקרן תימורה

מאוטנר יוביל בקרן תימורה את ניהול והקמת פרויקט הדגל שכולל 12 אלף מ"ר ומוקם בימים אלו בקריית אתגרים ברעננה. בתפקידו האחרון כיהן מאוטנר כסמנכ"ל פיתוח עסקי בסטארט אפ הנדל"ן והטכנולוגיה Homez בבעלותו בין היתר של גיל גבע

שיתוף הכתבה
יוסי מאוטנר (אלון הראל)יוסי מאוטנר (אלון הראל)

קרן הנדל"ן תימורה מינתה את יוסי מאוטנר לסמנכ"ל פיתוח עסקי של הקרן. מאוטנר כיהן בעבר כמנכ"ל ומנהל הפיתוח העסקי של רשת המלונאות סלינה בישראל.  בתפקידו האחרון, לפני שהצטרף לקרן תימורה, כיהן מאוטנר במשך כשנה כסמנכ"ל פיתוח עסקי בסטארט-אפ הנדל"ן והטכנולוגיה Homez בבעלות גיל גבע, מייסד קבוצת הנדל"ן תדהר , משפחת חורש וזיו אבירם. 

לפני Homez ובין 2018-2022, מאוטנר הקים כאמור את פעילות רשת בתי מלון "סלינה" בישראל, בנה את אסטרטגיית הצמיחה של החברה, והוביל את האיתור והמו"מ המסחרי על נכסי הרשת בישראל. בתקופת כהונתו חתמה סלינה על מעל 20 הסכמי שכירות ארוכי טווח, והקימה 15 בתי מלון בישראל בשיתוף פעולה עם קבוצת אמפא , קבוצת גבאי , משפחת דלומי ואחרים. בין היתר, מאוטנר הוביל את המו"מ להסכם שיתוף הפעולה של סלינה עם קבוצת חג'ג' להשקעה של 180 מיליון דולר לרכישה והתאמה של  נכסי סלינה בישראל.

את דרכו כיזם, לאחר שעבד למשך תקופה קצרה כעו"ד פרטי, החל מאוטנר בתחום המסעדנות כשייסד בראשית העשור הקודם (2011) עם שותפים נוספים את "הקבוצה", מרשתות האירוח, חיי הלילה וההסעדה הוותיקות בתל אביב, המנהלת מעל 10 עסקים בעיר, ביניהם: בר המזג, קפה ג'אבה, החוג הצפוני, ומונדו 2000.

מאוטנר יוביל בקרן תימורה את ניהול והקמת ה-MAZE, פרויקט הדגל של תימורה, קומפלקס משרדים ומסחר בן 12,000 מ"ר וחמש קומות שמוקם בימים אלו ברחוב זרחין בלב השרון, במתחם התעסוקה וההייטק קריית אתגרים ברעננה. ה-MAZE כולל  בקומת הקרקע מתחם קריאטיבי של אמנות, מוזיקה, תרבות עכשווית, קולינריה, חנויות מתמחות והופעות חיות, בהשראת מתחמי אומנות ופנאי מצליחים בערים גדולות בעולם .

קרן תימורה מתמקדת ברכישה, השבחה וניהול של נכסי תעסוקה, תעשיה ולוגיסטיקה בישראל, ובכוונתה לבנות תיק נכסים בהיקף של כמיליארד וחצי שקל, תימורה פעילה בערים חיפה, לוד, ראש העין ורעננה, מנהלת כ-100,000 מ"ר ובכוונתה להרחיב את פעילותה לאזורים נוספים בארץ.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:סלינהמינויים בענף הנדל"ןתימורהיוסי מאוטנר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...