צפו: לאחר שרקטה נפלה בסמוך נהרסו שני בתי מגורים בבת ים לטובת 128 יח"ד

במקום 32 הדירות הישנות בשכונת רמת הנשיא ייבנו מגדל בן 23 קומות, בניין בן 11 קומות, 700 מ"ר מסחר ו-1,700 מ"ר מבני ציבור. נציג הדיירים: "מהלך שבא להציל חיים"

שיתוף הכתבה
פרויקט אנה בבת ים (קבוצת אלמוג לביא, תצלום אוויר)פרויקט אנה בבת ים (קבוצת אלמוג לביא, תצלום אוויר)

 

אתמול נהרסו שני בניינם ישנים ברחוב הרב מימון פינת אנה פרנק בשכונת רמת הנשיא בבת ים לטובת 128 דירות. לא מדובר בעוד פרויקט פינוי בינוי , אלא בבניינים שב-7 באוקטובר נחתה בסמוך אליהם רקטה. 


 

אירוע הריסת הבניינים הישנים לטובת פרויקט מגורים נערך  באמצעות היזמית והמבצעת קבוצת אלמוג . את הפרויקט, אשר ייקרא ANNA , תכנן האדריכל אילן פיבקו והוא כולל שני מבנים - מגדל מגורים בן 23 קומות לצד בניין נוסף בן 11 קומות, אלו ייבנו מעל קומת מסחר וקומת מבני ציבור. בסך הכל ייבנו 128 דירות חדשות, שטח מסחרי בן 700 מ"ר. ו-1,700 מ"ר שיוקצו לטובת מבני ציבור. אלה יחליפו את שני הבניינים הישנים שנהרסו וכוללים כיום 32 דירות ישנות. הפרויקט ממוקם כאמור בשכונת רמת הנשיא בקרבת צירי תחבורה, הוא כולל מגוון רחב של דירות 3-5 חדרים, דירות גן תלויות, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.  הדיירים הוותיקים ובעלי הדירות יזכו לדירות 4 חדרים בשטח של כ-100 מ"ר בנוי ועוד 12 מ"ר מרפסת, וכן חנייה ומחסן, זאת במקום דירות 3 החדרים שכיום בבעלותם בשטח של כ-65 מ"ר. 

משנה למנכ"ל קבוצת אלמוג , עו"ד אמיר הלר, נשא דברים במעמד ההריסה ואמר כי "זהו פרויקט שאותו אנו מקדמים למעלה מעשור, שמבטיח להביא לשינוי מהותי באיכות חיי הדיירים וחשוב מכך לדאוג לביטחונם האישי. היום, עם הריסת הבניינים, אנו רואים את החזון יוצא לפועל ובקרוב יזכו דייריו הוותיקים לצדק חברתי אמיתי. ההתחדשות העירונית שאנו מובילים בבת-ים עם פרויקט נוסף משמעותי שאנו מקדמים בימים אלו בעיר, היא נדבך נוסף ברנסנס שעוברת בת ים בשנים האחרונות בזכות תהליכי התחדשות מואצים, שדרוג התשתיות כדוגמת הקו האדום של הרק"ל ומהמיקום המצוין שלה בלב גוש דן".

אירקלי דברשוילי, חבר בוועד הדיירים: "עם נפילתה של רקטה על הבניין בערב שבו התחילה המלחמה זה גרם להרבה אנשים לעזוב מהפחד. לאורך השנים, בעיקר הדיירים המבוגרים כמו אמא שלי שסבלו מהעובדה שבכל אזעקה צריך לרדת 4 קומות ברגל ולהספיק להיכנס למקלט, וזה היה הימור גדול על חיי אדם. עכשיו כשסוף סוף הגענו לרגע ההריסה והבניה מחדש, התחושות מעורבות של עצב ושמחה כי בכל זאת זה סוף של תקופה אך מצד שני מבינים שנעשה פה מהלך שבא להציל חיים וזה מה שחשוב. למרות השנים שעברו אנחנו מרגישים שאנחנו בידיים טובות ויודעים שתמיד יהיה מי שיקשיב ויידע לתת לנו דין וחשבון וזה מאוד חשוב".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת אלמוגאמיר הלרהתחדשות עירונית בבת יםהתחדשות עירוניתרמת הנשיא
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...