מדימונה לבית שמש: גיא דוננפלד מונה למהנדס העיר

דוננפלד, מנכ"ל איגוד מהנדסי ואדריכלי ערים, עוזב את תפקיד מהנדס העיר דימונה לאחר שנתיים, ויוביל את התכנון בבית שמש, שגדלה באופן מואץ והפכה למרכז התחדשות עירונית. בבית שמש יהיה אחראי בין השאר על גיבוש מדיניות התכנון, הרישוי והפיקוח בעיר וישמש גם כמהנדס הוועדה המקומית לתכנון ובנייה 

שיתוף הכתבה
גיא דוננפלד (אלעד מלכה)גיא דוננפלד (אלעד מלכה)

גיא דוננפלד, מנכ"ל איגוד מהנדסי ואדריכלי ערים, עוזב אחרי שנתיים את תפקיד מהנדס העיר דימונה לטובת תפקיד מהנדס העיר בית שמש. דוננפלד, שייכנס לתפקידו בחודש יוני, יוביל את התכנון לאור תנופת הבנייה בבית שמש, עיר עם אוכלוסייה של כ-170 אלף תושבים הגדלה באופן מואץ, גם בשל ריבוי החרדים שבה. בית שמש הפכה בשנים האחרונות גם למרכז של התחדשות עירונית , עם פרויקטים של פינוי בינוי מהגדולים בישראל.

בבית שמש יהיה אחראי דוננפלד בין השאר על גיבוש מדיניות התכנון, הרישוי והפיקוח בעיר וישמש גם כמהנדס הוועדה המקומית לתכנון ובנייה. דוננפלד סיים כאמור שנתיים כמהנדס העיר דימונה, בהן בין היתר קידם את שכונת השחר החדשה, תרם לכניסת האוטובוסים החשמליים וכן קידם מיזמי תחבורה כגון הרכבת לאילת.

דוננפלד, נשוי + 2, מקיבוץ שובל, הוא בעל תואר ראשון בארכיטקטורה ובינוי ערים מהטכניון בחיפה ותואר שני בניהול מקרקעין אף הוא מהטכניון. באמתחתו מעל 20 שנות פעילות הן במגזר הפרטי והן בשירות הציבורי ובין היתר כיהן כראש אגף תכנון סטטוטורי בחברת נמלי ישראל פיתוח ונכסים בע"מ, כמהנדס רשות סדום בחברת מפעלי ים המלח בע"מ וכמהנדס המועצה האזורית תמר והמועצה המקומית תעשייתית נאות חובב.

נוסף על היותו מהנדס עיר, דוננפלד משמש מאז 2020 כמנכ"ל איגוד מהנדסי ואדריכלי הערים. האיגוד מקיים פעילות מקצועית ומשפטית ענפה בתחומי התכנון והבניה, פועל לקידום מקצועות ההנדסה העירונית, ומקדם את מעמדם וסמכויותיהם של מהנדסי ואדריכלי הערים ופועל מול משרד הפנים, מוסדות התכנון וארגונים אחרים לקידום תחומי התכנון והבניה בישראל.

"לאחר שנתיים מאתגרות ומעשירות בעיריית דימונה, אני נכנס לאתגר הבא, באחת הערים המתפתחות והמקדמות בישראל, עם הרבה אפיקי עריית והתפתחות", אמר דוננפלד. "אני מודה לבני ביטון על האמון והעבודה המשותפת ומחכה בקוצר רוח להתחיל לעבוד עם ראש העיר שמואל גרינברג ועם עובדי העירייה במחלקות השונות, בדגש על אגף ההנדסה והתכנון"

סגן ומ"מ רה"ע בית שמש ומחזיק תיק הנדסה, שמעון גולדברג: "אחרי הליך בחירה ארוך וקפדני אני שמח שהבאנו לעיר את הטוב ביותר. גיא דוננפלד הוא האדם הנכון במקום הנכון, בעת הזו. אני משוכנע שאיתו כמהנדס העיר, בית שמש בעשור הקרוב תמריא מעלה מעלה בבניית מגורים ותעסוקה בכל פינה ורחוב ותצמח להיות מהערים המובילות בישראל".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בית שמשגיא דוננפלדדימונהאיגוד מהנדסי ואדריכלי הערים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...