שיווק מוצלח ראשון ב"רובע השדה" באילת: חברת בעל התניא אילת תקים 220 יח"ד במסלול מחיר מופחת

החברה הזוכה קבעה את המחיר למ"ר על 8,700 שקל – ותשלם על הקרקע תמורה מופחתת של 60,987,965 שקל • מתוך כלל יחידות הדיור, 154 ישווקו בשוק החופשי

שיתוף הכתבה
שדה התעופה באילת (שאטרסטוק)שדה התעופה באילת (שאטרסטוק)

שיווק מוצלח ראשון ברובע שדה התעופה הישן באילת: רשות מקרקעי ישראל מדווחת כי חברת בעל התניא אילת זכתה במכרז רמ"י לבניית 220 יח"ד ברובע השדה, שלב א', זאת במסגרת מסלול דיור במחיר מופחת. מדובר במתחם אחד לבנייה רוויה, שבו 66 יח"ד ייועדו לזכאי דירות במחיר מופחת ו-154 ייועדו לשוק החופשי.

החברה הזוכה תשלם על הקרקע תמורה מופחתת בסך 60,987,965 שקל, ותוסיף לכך הוצאות פיתוח בסך של 24,012,039 שקל. המחיר שקבע למ"ר הוא 8,700 שקל. למכרז הוגשו שלוש הצעות בסך הכול

החברה הזוכה תשלם על הקרקע תמורה מופחתת בסך 60,987,965 שקל, ותוסיף לכך הוצאות פיתוח בסך של 24,012,039 שקל. המחיר שקבע למ"ר הוא 8,700 שקל. למכרז הוגשו שלוש הצעות בסך הכול, וברשות מציינים כי " מחירי הדירות שנקבעו במכרז משקפים הנחה של 30% בהשוואה לדירות דומות בשוק".

מדובר במכרז ראשון, כאמור, ברובע השדה, בתחום תכנית 602-0514125 - מתחם שדה התעופה אילת' אשר פונה. ברמ"י מציינים כי "השכונה משתלבת בפיתוח רובע השדה ומתאימה את האזור לתפיסה התכנונית העירונית עם אזור מגורים במרכז המתחם; ממזרח לו - בריכות המלח, סביב שדרה מרכזית; בחלק הדרומי - מלונאות; וקישוריות מזרח-מערב, המקשרת בין חלקי העיר תוך התאמה לאקלים המקומי, במתחם כולו".

השכונה משתלבת בפיתוח רובע השדה ומתאימה את האזור לתפיסה התכנונית העירונית עם אזור מגורים במרכז המתחם; ממזרח לו - בריכות המלח, סביב שדרה מרכזית; בחלק הדרומי - מלונאות; וקישוריות מזרח-מערב, המקשרת בין חלקי העיר תוך התאמה לאקלים המקומי, במתחם כולו"

כזכור, שדה התעופה הישן של אילת, שמוקם באמצע העיר, נסגר במרץ 2019, זאת בעקבות פתיחתו של נמל התעופה החדש על שם אילן רמון, מצפון לעיר. במשך זמן רב קצב פיתוח המתחם המפונה היה איטי למדי, ולא היה ברור מתי ייושמו התוכניות שיועדו לו. ביוני 2020 פורסם מכרז חשוב, לייסוד אטרקציות תיירותיות ב"פארק הטרמינל", וכעת, עם שיווקו המוצלח של המכרז ברובע שדה תעופה, נמסרת בשורה חשובה מאוד לתושבי העיר.

המכרזים הראשונים לרובע שדה התעופה פורסמו על ידי רמ"י בדצמבר 2019. הרובע אמור לכלול, בסופו של תהליך, 1,006 יחידות דיור חדשות, ברצועת שטח אשר משתרעת על פני כ-300 דונם. אל הרובע הזה תתקשר גם השכונה החדשה והסמוכה המתוכננת בשטח בריכות המלח בעיר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלעיריית אילתשדה התעופה הישן באילתבנייה רוויהפארק הטרמינל אילתדיור במחיר מופחת
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...