מתחם בית הפסנתר בת"א מתממש: אלקטרה תשקיע 120 מ' שקל בהקמתו

החברה נבחרה על ידי קבוצת ניצן גרופ כחברה המבצעת של הפרויקט • בחודשים האחרונים נבחרה החברה להקים פרויקטים שהיקפם עולה על 2.1 מיליארד שקל

שיתוף הכתבה
שחר מחט ודורון אריאל. "שמחים לבנות את פרויקט הדגל של קבוצת ניצן גרופ" (שלומי יוסף)שחר מחט ודורון אריאל. "שמחים לבנות את פרויקט הדגל של קבוצת ניצן גרופ" (שלומי יוסף)

פרויקט "מתחם בית הפסנתר" קורם עור וגידים, לאחר שחברת אלקטרה בנייה נבחרה לבנות אותו, עבור קבוצת ניצן גרופ . מדובר בפרויקט שבמסגרתו ייבנה בניין בן 7 קומות ובו 89 יחידות דיור, בצומת הרחובות אחד העם ואלנבי. 

חברת אלקטרה בנייה , חברה בת של קבוצת אלקטרה בע"מ, חתמה כאמור על ההסכם עם ניצן גרופ - חברה בשליטתם של היזמים דורון אריאל , שחר מחט ורודי מימון. ההשקעה הכוללת בפרויקט מוערכת בכ-120 מיליון שקל, והאכלוס צפוי בעוד כשלוש וחצי שנים.

הבניין יכלול, לצד יחידות הדיור שייבנו בו, גם שטחי מסחר ו-6 קומות של חניון תת-קרקעי שישתרע על פני 11,000 מ"ר. מאלקטרה נמסר כי הפרויקט יתאפיין בבנייה ירוקה ואקולוגית, תוך שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה. הוא תוכנן ועוצב על ידי משרד בר אוריין אדריכלים .

נציין כי בחודשים האחרונים חתמה אלקטרה בנייה על סדרה של פרויקטים שתבצע ברחבי המרכז – החל בפרויקט Landmark Tel Aviv, דרך פלורנטין square ועד מגדל בראשית בשכונת בבלי ומבנה משרדים במתחם שרונה בכפר סבא. מדובר בפרויקטים בהיקף של יותר מ-2.1 מיליארד שקל בחודשים האחרונים בלבד. החברה אף בנתה עבור ניצן גרופ אך לאחרונה את מגדלי גאולה ברחוב גאולה, המציעים שני בניינים בני 10 ו-14 קומות.

חברת אלקטרה נבחרה לאחר שהשלימה בימים אלה את בנייתם של 'מגדלי גאולה' בתל אביב עבור הקבוצה, שבונה בעצמה בימים אלה פרויקטים נוספים ברחבי תל אביב יפו ובהם גם פרויקט 'הירקון 54' המצוי בעיצומו"

ירון שורק, מנכ"ל אלקטרה בנייה : "אנו מודים לקבוצת ניצן גרופ על הבחירה בנו, פעם אחר פעם, גם לפרויקט חשוב זה, המהווה המשך ישיר לפרויקטי היוקרה שבונה קבוצת ניצן גרופ באמצעות אלקטרה בשנים האחרונות. לאחרונה זכתה אלקטרה בנייה בפרס המצוינות לשנת 2019 מטעם דן אנד ברדסטריט, דבר המעיד יותר מכל על ההערכה שמביע השוק לפעילות החברה".
 
לדברי יזמי הפרויקט, דורון אריאל ושחר מחט: "אנו שמחים לבנות את פרויקט הדגל של קבוצת ניצן גרופ , 'מתחם בית הפסנתר', הממוקם בליבה הפועם של תל אביב ובמקום אטרקטיבי וייחודי, עם חברת אלקטרה, שהינה החברה המובילה בישראל לפרויקטי יוקרה. חברת אלקטרה נבחרה לאחר שהשלימה בימים אלה את בנייתם של 'מגדלי גאולה' בתל אביב עבור הקבוצה, שבונה בימים אלה פרויקטים נוספים ברחבי תל אביב יפו ובהם גם פרויקט 'הירקון 54' המצוי בעיצומו".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלקטרהניצן גרופבר אוריין אדריכליםמתחם בית הפסנתרדורון אריאלשחר מחטרודי מימון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...